Sjukt, men sant

Om du (som jag hade tidigare idag) har en dålig dag,
idag, imorgon eller någon annan gång i framtiden, då
har jag ett perfekt knep till dig som ska få dig att må
en gnutta-, aning-, mycket bättre.  Funkar för mig iaf.

Det här kommer låta helt sjukt, but give it a try.
Städa hela rummet/lägenheten ! Jupp, du såg rätt.
Slå igång din favoritmusik i musikspelaren på
högsta volym och gå igång med sopkvasten.
Det är definitivt inte det roligaste man kan göra,
men efteråt..ojojoj. Du känner dig verkligen duktig!
Och den kännslan, av att du har gjort någonting bra..(y)
Sen har du ju inte bara fått du själv att må bättre,
du har ju fått ett rent rum också. Kanoners!

Blir extra mycket packa för mig idag,
får ju lov imorgon så Geflestad för hela slanten.
Som tur är kommer pappa med bilen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback