Dropp-in

Droppar bara in för att tala om att jag hade den
bästa sista tiden under 2008. Tjejer vi lyckades
med en kanonkväll eller vad tycker ni? :)
Tolvslaget kunde knapt ha blivit bättre,
och tiden efter det blev en aning..kall?
Haha nej då, även den tiden var bra :)
Tack alla som gav mig en bra nyårsafton.

Varit en aning seg dag idag, blev max-mat
och kolla på Victoria's secret fashion show.
Som alla andra år var den 'awesome',
men vad jag lade märke till så visade
dem ingen "vinter kollektion" ? Min favvo :(

Kommentarer
Postat av: bloggdesign by MALIN

Hej :) Är du sugen på en ny bloggdesign? isåfall så tycker jag att du borde kolla in min blogg. Där har jag tävlingar, auktioner och tar emot beställningar. Välkommen till mig!

2009-01-02 @ 01:25:26
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback