Kaos på tågstationen.

Idag runt 4-5 tiden skedde det en tågolycka i Uppands Väsby,
vet inte riktigt vad det var som hände, men någonting var det.
Så alla tågen som antingen kom från sthlm eller skulle mot
det hållet blev självklart försenade, 1 timme och 15 minuter!!
Självklart fick lilla Matilda en gnutta panik med tanke på att
hon hade tider hemma som hon skulle passa. Passa tider
för att passa lillebror ^  ^ hihi rolig mening. Men jaja. Som tur
var, när jag frågade tanten i 'reseinformationen', gick alla
Upptågen som vanligt (de enda tågen som inte påverkades
utan olycka)
, har man tur eller har man? Så trängde mig förbi
allt kaos inne och utanför the station och klev på mitt tåg :)

Har som i tidigare inlägg nämnt, spendrerat kvällen med lillebror
och en viss Gu-gu-gu-gu-gu-guuustaav! :D Kikat Cloverfeald (stva?),
Run away bride (stva?) och käkat någe enormt! Iaf jag har, först största
lasset du kan tänka dig (minus en aning^^) med mat, och sedan
chips i stora lass. Och nu sitter jag här framför datorn och klunkar
apelsinsaft direkt ur kannan. Fan va kvinnlig jag är! :D Damn alltså.

Jaja, dags att återgå till stackaren.
Sova snart, är typ..trött! ^ ^'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback