lite extra sissåhära

Vet, laddade inlägg nyss. Men jag satt precis och kikade
igenom lite bloggar, hittade några liveinspelningar från
Chris Brown och var bara tvungen att säga :.......

FY FAAAN VAD JAG LÄNGTAR TILL HULTSFRED!!
Och för er som inte vet det, så jaaa. JAG SKA DIT!!
Tagga tagga tagga tagga, bara någon månad kvar.

Sen upptäckte jag nyss, eller ja för ett antal veckor sedan,
att Kings of Leon är kanske hur jäklarn bra som hellst.

Tänkte lägga in ett klipp från Tuben,
men går inte pga "inbäddning inaktiverad på begäran".
Sök själva ist, några låtar jag rekomenderar:

- The Bucket
- Use Somebody
- King Of The Rodeo
- Four Kicks
- Red Morning Light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback