Obehaglig kännsla

Vet att jag börjat varenda mening de senaste inläggen med
"ooh shiit" , "faan" , "oh my gosh" eller liknande shockskrikande
meningar/ord, men jag måste få göra det igen oavsett.

Fyyyy faaan vilken idrottslektion (ursäka språket).
Vi hade boxning, och jag med mina taniga hand-
leder..Det håller inte. Så nu, så fort jag spänner
någon av händerna, får dem fnatt och börjar tok
skaka! det är leskigt..  :(  Otränad, tjolahoppsi.

Åker inte till Gävle som vanligt med 20 över 5 tåget idag,
utan tar 20 över 9 istället pga ska gå och kolla skräckis
med Gabriel (: Vill ju jätte gärna se The Unborn, men 
den lilla hålan där jag är uppfödd, dvs. Gävle, vägrar
släppa den i sina biosalonger. Såå, bio i Uppsala! 


Kungsberget imorgon om allting går som det ska :) wii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback