snacka om tur

Idag har jag varit ett av det lyxigaste barnen på jorden!
Nästan iaf..bara en gnutta ifrån..Lite mer än det (a)
Hur som hellst. När jag åkte Upptåget från
Upplands Väsby efter att ha gått ifrån Konstfack
tidigare för jag var trött, hade ont i ryggen, ont
i huvudet, var hungrig och för att skolan helt enkelt
är sjukt överskattad, då fick jag åka gratis !! :D
Tanterna kollade mig aldrig, men alla andra i vagnen.
Och tur var vell det för mitt Upptågskort hade precis
gått ut och jag hade varit tungen att betala. Wiiihow.

Och åt gjorde vi på Kungshallen och Gustav kom han med och
gjorde sällskap. Käkade någonting indiskt...STAARKT! Och jag
som är extra kännslig mot starka kryddor. Ojoj så det brännde.

Kom precis hem och ska alldeles strax iväg igen.
Geflestad ikväll pga klipptid imorgon kl. 1100.
Ses imorgon? Itc, call me bitch.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback