sommarlängtan..


Bilden har ingenting med inlägget att göra, men blev det just
bara för att jag saknar sommaren så mycket som jag gör

Tillbaka i Uppsala igen, men inte blir jag långvarig.
Åker tillbaka till G-stad imorgon direkt efter skolan,
om jag inte till och med struntar i engelskan så jag
inte blir så fruktansvärt sen. Lilla miss Matilda är
nämligen ledig på tisdag och hon gör allting för att
få spendrera lite extra tid med sina gobitar    (:

Helgen vart i alla fall lugn, och jag har skikat in ett ord till
'Snillen Snackar'. Gjorde det i och för sig förra söndagen,
men förstå vad häftigt om det skulle komma med i tv :D
Tänker heller inte säga vad det är för ord, utan ni får helt
enkelt hålla utkik efter mitt namn i tv rutan ;) 
Klockan halv 9, söndagar på..5an tror jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback