en kvinnas räddning

Fick precis veta någonting som förmodligen har räddat mitt
liv, och om inte det i alla fall min dag, eller kanske vecka!! :)
Läste precis hos /Matilda Otterstam/ att man inte blir tjock
av choklad
under den tiden en kvinna/tjej har menstruation.
Tjohooo ó tjollahoppsidaysi.. Dags att buya lite chokolate!
Har btw vääääärdsligt ont i ryggen, har haft hela dagen och
kommer förmodligen ha det resten av dan också. megagos.

Men själva meningen med detta inläggs grund, var att
jag tänkte visa hur min nya mysiga gråa dragkedströja
(för har lärt mig att det inte heter kofta) ser ut.   Enjoy





(jag ser lite halvmysko ut på den sista bilden här, men äsh)
 

Mat nu sen till mitt andra hem,
Luthagens Livs,
för att köpa choklátate =D



PS. Lundby kök serverar spagetti som legat på kolvet. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback