Fredag hela veckan.

Fredag igen, och jag bara måste säga det en gång till..
Faaaan vad veckorna går fort nu för tiden!!
Jag antar att det har och göra med mina korta
skoldagar, men what's up med att tiden går
nästan för fort? Jaja, jag bör egentligen inte klaga.

Någonting jag vill klaga på där emot, angående sportlovet.
Som jag och alla Gävlebor vet så ligger sportlovet på vecka
9 där uppe, men ska jag inte ha otur som vanligt och få mitt
lov vecka 8...Det är vell för typiskt. Vad sjutton ska jag göra..?
Men ja, antar att jag får åka till fjällen eller någonting en vecka
då, det skulle ju inte sitta helt fruktansvärt fel :)     Eller hur då?


(bild från sista k-berget resan m. gamla klassen, jag på bräda. saknar)

Blir Kungsberget på söndag för min del iaf,
jag och pappsen blir det som åker iväg på
en liten tur (: Kan hända att jag får med mig
syster också, och kanske pappas kompis.

Have a superB weekend folks.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback