Låt det aldrig ske i min närvaro, över huvud taget.



Fy fan! Hade en sådan fruktansvärt verklig och äcklig mardröm i natt.
Minns inte riktigt hur, eller varför, men min pappa dog!
Den hemska kännslan vill jag aldrig med uppleva igen. Jag kunde
känna hur hela magen krampade ihop sig och jag orkade inte stå,
knappt andas, och jag kunde verkligen inte sluta gråta. Efter en
stund vaknade jag upp i ett ryck och började genast att gråta, på riktigt.
Det var så fruktansvärt hemskt och jag var tvungen att messa pappa och
verkligen göra det klart för mig att han fortfarande fanns vid livet.
Jag älskar dig pappa, mer än någonting annat på denna jord <3



Men ååh, såg en sån jäklarn skön video på Mtv precis
(har det igång varje morgon). Tänk om man hade
ett eget litet sånt där 'Crew' på skolan och kunde
gå ut på rasterna och battla mot varandra, eller till
och med inne i skolan. Vore ju awesome ju!  :D
Nä sån himla kännsla och mysig video helt enkelt.



Och det som gjorde den så unik var ju att det just var barn
som kutade omkring och hade det skojsiliskojsigt, för jämt
annars så brukar det ju vara vuxna. Visserligen är dem kanske
lite bättre. Men neeejdu, den här var jääääla miiisiig. Punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback