ingen Gottepåse på länge

Matilda är för tillfället sjukt mätt i magen efter att
ha proppat i sig nästan en hel godispåse värd
hela 35 kronor! Det vill säga, myyche godis.
Men värt var det, gott som sjutton :) Även jäklarns
länge sedan, blir oftare chirre then candy.


(gammal bild, men kännde bara för att frästas lite ;)

Har samtidigt som godisätandet packat upp allt/
alla kläder och shit sen mitt 3 veckor långa lov
Sjutton var skönt det har varit, och vad roligt det 
var att komma tillbaka till skolan. 
Men ingen rast & ingen ro bara för att allting är 
upp packat, nu skall jag ist börja packa inför helgen.
Är ju fredag imorgon ;D Haha 

Men ska jag vara ärlig funderar jag ganska starkt på att
stanna kvar i U-a den här helgen, eller iaf stanna fredag.
För vad jag fick veta idag, så ska det vara en snowboard
tävling/uppvisning vid slottsparken
 på lördag mellan 11
och 2. Men får se hur jag gör, vore roligt att se minnsan :)

Halvtaskig&tom uppdatering men som jag sagt tidigare,
kommer igång ordentligt så fort skolan gör detsamma.
 




Fick jordens mysigaste kännsla i kroppen idag på väg hem från skolan.
Gick längs bussgatan mot polishuset och vad får jag se åka förbi,
jo en sån där biblioteksbuss som fanns för jätte länge sedan :D
Blev så förbaskat glad, vet inte varför men bara älskar tiden förr.
Ge mig biblioteksbussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback