Underbaraste pappan.

På tåget idag.
Räkna på två händer, så många snygga killar var det
i samma vagn som mig och där satt man med sina
största jeans och noll smink i ansiktet. GREAAT!! ;D

Gårdagen vart mycket trevlig, pary hos Anders
med några av de bästa. Mycket singstar och
bluffpoker, är faktiskt smått hes idag ;) haha.

Idag har det varit en pappa-dag, käkat på kina
och lite liknande. Tagit en fika och sissådär :)
Och inte nog med det, igår när jag tog sista
bussen hem från Anders och var hemma, så
skickade pappa en taxi som hämtade mig och
jag spendrerade resten av natten fram till klockan
5 med honom och hans kompis Frippe hemma
hos kompisen :) Drack lite och snacka skit.
Behöver jag säga att min pappa är unik? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback