Nu skall jag komma igång igen

Tio saker jag hatar

* Lidl
* Darin
* Svek
* Fiskar
(levande)
* Översittare
* Fjällrävens dunjackor
* Åldersskillnad
* Min nuvarande mobil
* Att dem inte har Mix Megapol i U-a

* När pengarna är slut (vilket dem är väldigt ofta)

Kännde att jag verkligen behövde skriva ut det
där ^ ^ Fråga mig inte varför, men det fanns
ett mycket, mycket starkt behov av det. Haha :)

Någonting jag däremot och rent ut sagt älskar,
är Edet's (toalettpappret) nya tv-reklam. Den är
ju helt underbar. Vet inte riktigt vad det är som
är så super med den, men super är den. (y)

Sen måste jag bara höra om det är någon som vet.
Den lilla runda väskan med en rosett på, svart,
som är med i den reklamen. Någon som vet
vart man kan få tag på den? Jag - Vill - Ha - Den.



Ta det lugnt hos mamma en stund nu
sen hem till papi och packa ihop allt.
Åker vid 5 från Gävle, men kommer
tillbaka på fredag igen :D Behöver
jag säga att jag älskar min stad?

Fast grejen är den att, innan jag flyttade så verkligen hatade
jag den och ville inte annat än bort från den och dess innehåll.

Over and out, tjingeling*

Kommentarer
Postat av: anna

hur kan det komma sig att du hatar åldersskillnader?

kan det kanske vara av någon speciell anledning? ;)

2009-01-12 @ 19:57:46
URL: http://annamosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback