Ett sån't där tråkigt inlägg..

.. inga bilder och bara en massa text! ush&fy.
Jag är ledsen för det, men ibland får man vara tråkig.


Det blev i alla fall Harnäs för mig fram mot kvällskvisten, eller snarare
1800 tiden
, med Daniel Hanna Jonas Henke Micke + två till. Tjoho..
Jag och Hanna med en jäkla massa killar, inte helt illa det inte ;)
Det blev lite vollyboll, som jag för övrigt inte är jättebra på, och en
hel del badande i det oväntat varma vattnet. Super skönt var det!

Åkte hem till Daniel med Hanna en stund efter det och kikade
ungefär halva Wall-e och åt en liten del godis, som jag egentligen
inte borde ha ätit för jag måste, måste försöka bli lite nyttigare!

Utöver det har jag gjort lite ändringar här på bloggen,
vilket ni förmodligen redan har lagt märke till, men i
alla fall. Mer förändring komma skall.  Natti Natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback