saftig 'frunch', och nyttig!..



Japp! PRECIS såhär sega/lata har jag och min syster varit hela morgonen!
Eller ja, hela dagen kanske man ska säga med tanke på att klockan är
halv åtta och vi gick upp 12 ^ ^' . Men va sjutton, vissa dagar är det tillåtet.

Kikade på Becoming Jane nästa på en gång när vi vaknade.
Som ni kanske märkt, så ljög jag inte när jag sa igår att jag älskar den
filmen ;) Med tanke på att jag sett den 3 ggr på ca ett dygn.




Sedan var det dags att göra ett ryck, kan man tycka, när klockan var sissådär
15.någonting. Då blev det till att baka chokladbollar! Varför laga mat, när man
kan äta bakelser? ;) Gjorde en lite special-special och hällde i lite chokladsås
i smeten, och saaatan vad mäktigt det blev, men gott! Träna imorgon kanske?

Kommentarer
Postat av: nadja

ser riktigt goda ut du ;) baka o ta med till falun nästa gång! ;D

2009-07-21 @ 19:47:12
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja tycker om dig med gobit!



Fixar du ett tält kanske vi kan tälta i morgon :-D

2009-07-21 @ 22:35:10
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback