Snarast skola jag greppa tag i ett antal bilder.



Neeeeeej!, detta inlägg kommer inte ha någonting med Blink att göra,
men vad sjuttsiken det blir ju så äckligt tråkigt när det bara är text&text..

Sitter i alla fall hemma hos Gabriel nu för första gången sedan han gjorde
om i sitt rum, riktigt mysigt blev det. Dock håller jag med pojken när han
säger att han bör/ska tapetsera om. Mysko gul han har på väggarna  ^  ^'

Har kikat på Harry Rötter under kvällningen, smaskat chirre så jag nästan
spytt (min magsäck har fan krympt) och druckit apelsinsaft som bara sjutton!
Sedan, när Daniel kikade förbi (två veckor sedan jag såg honom senast,
riktigt kul att se dig igen pojk :)
hann vi allesammans med en eller en annan
Slitz! Seriöst, jag har verkligen missbedömt den tidningen. Den är fan BRA!

Och för allas information, så cyklade jag först ca 1 Mil till Hemlingby från
Haga, sprang sedan 2km, gick 2km och cyklade sedan hem igen!
Cyklade även till och ska cykla hem ifrån Gabriel :)

Kommentarer
Postat av: superhjältarnas smärtstille klubbhus

Take off your pants and jacket fel album men endå gött va?

2009-08-01 @ 03:43:50
URL: http://pannaisawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback