Två stockholmsdagar i bild.


Tågresan på väg mot Stockholm. En lillebror och en mor.

Tågbyte i Tierp på grund av en slarver till syster ;). Anton, mamma, robin.

Fikapaus när vi ändå hade 'ingenting att göra'. Bull längd utan kniv (y)

'Sitta och slappna av' paus efter några timmars traskande.

Lille Robin med en iskall, läskande Päron MER.

Lillebror Anton var även han trött i benen, mycket!

En storasyster Anna. :)






Lille Robin lånade mobilen och fick knäppa ett kort.

Sedan tog jag tillbaka den. Robin: hihihi.. Knäpp på den stora rumpan!

Dag 2, tisdag. Next up ; Grönan med Linnéa.

Skrattkammaren är alltid lika rolig.


Saaatans va lång och smal.. ;o


Borstat tänderna ordentligt, Matilda?

Där står mina ben och står, alldeles ensamma..

Kärlekstunneln. Det var behövligt efter POPEXPRESSEN...



Bäääää..



Pettsson&Findus värld var ett måste.



Linnéa blev ledsen när den häftiga boken inte fungerade :(

Istället kröp hon omkring som en galning överallt.

Som sagt, kröp. Galen. ;) söööt.

Släkt träd?

MUCKLORNAS HEM?!



Nå linnéa, växer fötterna fortfarande?

Ägg på hög. Slå den du.

En glad Linnéa-Sol!

En fuuul Linnéa-Pettsson ^ ^'

En gaalen Linnéa-Findus! (y)

INSAAAAAAANE!!!! 3 ggr, fan vad jag älskade den. <3

Sockrigt värre, du är så söööööt hjärtat ;)

Hittade en Ben&Jerry's affär i gamla stan (Y) hoppas hoppas hoppas*

Tack för en underbar tisdag, du är den bästa!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack själv stumpan..

Jag tycker pettsson är rätt charmig :}

2009-08-03 @ 23:10:50
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Dåååligt uppdatering. SKÄRPNING

2009-08-06 @ 14:35:55
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jag kan inte låte bli att tycka att jag är den sötaste i världen på dessa bilder. GRRR!!!



Miss universum next

2009-08-27 @ 19:18:39
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback