Catt-Catrin med Catt-ögon!



Dessa två bruttor kikade förbi mig en sväng på kvällskvisten och följde med mig
för ett nattdopp på 'Duro-beachen'. Kyligt, men 'natt'dopp är bland det bästa! :D

Nu har jag i alla fall inhandlat det absolut sista inför min festivalvistelse som
tar start nu på söndag! Åkte nämligen till Ica Maxi med min fader och utnyttjade
hans pengar en aning, sådant är alltid roligt! :D I korgen hamnade;
* tandkräm
* solskyddsfaktor
* hudlotion (jag torkar ut annars)
* tamponger (utifall att)
* tandborstefodrat
* flippfloppisar

Det var det, sen blev det en jäkla massa mat också som jag måste ha under
hela morgondagen och lördagen, för imorgon smiter pappsen iväg till Borlänge.
Någonting som jag faktiskt tycker väldigt illa om med tanke på att jag verkligen
hatar att sova ensam hemma, näst intill det läskigaste.. :/
Men nu fick jag lite goda nyheter, Catrin kommer som nattgäst imorgon! wiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback