Nödvändigheter

Ställde klockan på 10 idag igen och tog cykeln ner mot stan vid 12.
Där träffade jag Catrin och Linnéa för att luncha lite och shoppa en
del nödvändigheter inför Hultsfred och för allmänna behov.

Snorigt varmt på stan dock och det var heller ingen skön värme utan
kvav, äcklig värme utan sol. Ja alla ni som bor i Gävle upplever den
nog själva så ni vet vad jag snackar om..


En halvt fokuserad Linnéa på Mingel&Bar.

Hahaha! Salladen ser SKITäcklig ut, men den var faktiskt god.

En glad (som alltid) Catrin som tyckte att det var 'lite för varmt'.

Käkade iaf på Mingel & Bar där dem hade 'gör själv' sallad,
kanske hur bra som hellst var det. Fanns jätte mycket gott
att välja mellan + att man fick jäklarns mycket om man nu
ville ha det. Sen var det macka till och kaffe efter maten (y)



I övrigt fyndade jag en liten blå väst på HM för 49.50kr +
lite snoddar och en hudlotion från The Body Shop, 'PEACH'.
Hade tänkt att köpa en solskyddsfaktor, klänning och lånat
en bok också, men så blev inte fallet. För dyrt eller slut! ush.

Kommentarer
Postat av: catrin

men jösses, vilken jävla bild på mig :'D

2009-07-01 @ 15:50:14
Postat av: Linnéa

Jag tycker att vi är söta =)

2009-07-01 @ 23:44:52
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback