Förändring är bra.

Nu ni, nu händer det grejer här igen!
Min käre vänn /Linnéa/ sa någonting smart till mig idag,
att jag måste börja blogga igen nu så att jag hinner komma igån
ordentligt tills hon flyttar.
För på got vis måste vi ju hålla koll på varandra
när hon bor i en annan stad efter sommaren (hur tråkigt det en är).  
Så nu var vi här :)





Dessa två bruttor har jag i alla fall spendrerat mina första timmar på dagen med!
Ställde klockan på 10, somnade om till tjugo i tolv (tror jag att det var) och begav
mig till /Linnéa/ det första jag gjorde. Där bjöds det på frukost, vaniljyoghurt m.
jordgubbar och macka med lite olika grönsaker på. Inte dålig frukost det inte!
Sedan kom Catrin efter ett litet tag och solade med oss, strax därefter anlände
Johan. Blev inget badande den här dagen men dock somnade jag i solen och
är nu för första gången den här sommaren solbränd! Aj aj säger mina axlar..

Stack hem till /Elin/ fram mot kvällskvisten och grillade lite med henne Linnéa
Catrin och Syster. "Filéer" och sallad blev det för min del. Trevligt värre och
efter ett tag kom Daniel och Per förbi för att vara en gnutta sociala.

Cykeltur hem, nu är jag här och det är dags för att sova! Over 'n' out.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt vännen

2009-07-01 @ 00:52:48
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: matilda

woho, you are back ;)

2009-07-01 @ 01:44:43
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback