Back from london

tjiiihoooow.
Syster har äntligen kommit hem från London nu
och jag sitter i tillfället i henne säng och verkligen
försöker att inte tjuvkika på alla de grejer hon köpt
åt mig. (Hon packar ner alltsammans i en stor
väska och det blir ju roligare att se allting samtidigt).

Fast hon är inte så smart för hon står och säger rakt
ut - hmm, var var det nu då, två par skor, så många väskor osv..
Pucko-Anna :D But god damn va jag har saknat henne!

Har gått och blivit sjuk igen, efter min friska helg.
Så jag är åter igen i min hemstad Gävle.
Måste piggna på mig till kvällen för jag har lovat
att gå på bio med syster och Elin, män som hatar kvinnor.
Sen ska mamma tatuera sig idag också så
ska svänga förbi där en snabbis och se när hon plågas. ^ ^

Nu ska jag utforska vad jag har fått :D
Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback