ovärd skoldag, hej

Det blir inget tåg-åkande idag för Matilda, skönt som fasen faktiskt.
Istället kommer hennes kära vän Gabriel för att kika film, äta ballerina
och ta det allmänt lugnt. 

Anledningen till att jag inte åker till Geflestad idag är för att jag imorgon
SKA PÅ BOUNCE!!! Obeskrivligt hur mycket jag har längtat..

Dagens skoldag suger iaf häst!.
Hade idrott till 20 över 10 och nästa
lektion börjar inte för ens klockan 10 över 1. 
Graf inställd, därför detta enorma hål. 
ovärt ovärt ovärt. Jäkla synd på det att
jag inte kunde skippa idrotten, har ju varit
borta två ggr redan på grund av sjuk =/  
Sen det som gjorde det ännu mer ovärt
var att vi inte gjorde någonting speciellt,
pratade bara typ, och hade avslappning....gah! 


Tillbaks till verkligen, för att försöka finna en mening i att hålla mig vaken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback