så gott som..mat?



Sådär ja Sarah Saidi Mosanen Perich (hoppas jag stavade rätt) haha.
Den där orange/brun/beiga saken, DET är en 'delikatess' ; )

Och för er som absolut inte har någon som hellst aning om vad jag snackar om,
så kom det upp på tal vad jag skulle äta till middag idag och jag svarade;
- Couscous, lite grönsaker och en 'delikatess' tror jag.
Flickan hade ingen som hellst aning om vad det var då jag och Olivia hoppade
upp och ner av ..någonting..för att det är så fruktansvärt gott! Så jag lovade
henne, alltså Sarah, att lägga en bild här på bloggen så hon kunde förstå ;)

För övrigt så mår jag som Helvete. Svettas som en gris och het som eld. ;)
Hahaha nejdå jag skoja ^ ^' Men mår faktiskt inge vidare, huvudvärk osv..
Hoppas på en bättring till morgondagen, "har ju ett muntligt framförande
att se fram emot".
.Hö-hö-hö

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hmm, jag känner faktiskt igen dem där!

och mitt namn blev nästan rätt, allt förutom Perich, det ska vara utan ett 'h' :)

2009-03-25 @ 06:22:08
Postat av: nadja

coscous är supergott ju! äter jag dagligen! haha typ

2009-03-25 @ 20:07:05
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback