18-03-09

Som inte alla vet, så ska jag ju på GODISFEST på lördag.
En av mina närmsta vänner, Linnea Wikman, som har den
och det är ju ganska mycket vad det låter som, fest med godis! :D
Godis'buffé' , godistema på klädsel, godis godis godis..osv.

Men hur som hellst så har jag nu fått kanske jordens bästa ide
på vad jag ska ha på mig. För när man tänker efter, så är det
faktiskt fruktansvärt svårt att klä ut sig till en godis? =s
Men vad det är för briljant idé får ni inte veta förens efter,
allt för att Linnea inte ska få veta ;) (mohaha, linnea, ägd)

Tredje dagen i rad jag får äta falafel i alla fall...
Surt, men finns inte så mycket annat i frysen för
mig just nu faktiskt. F&F har ju handla-dag imorgon.


den som säger att jag äter lite...x_O

BTW. jag fixade inte samhälls provet igår (med tanke på att jag inte ens kikat i häftet).
Men jag fick gå tillbaka idag när vi slutat och skriva det då, jag klarade det =)

Kommentarer
Postat av: matilda

nu är det så här att den här matilda skulle gärna spendera några timmar av sitt liv med den andra sprallfian matilda! men hur är det, bor du i uppsala? :) massa pussar



ps om jag skulle få vara med skulle jag klä ut mig till en polkagris eller geisha* (a)

2009-03-18 @ 21:39:10
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback