åter igen, dumt val..

Idag var jag frisk!
Idag var jag i skolan!
Idag var jag puckad!

Ja, allt kan ju inte vara bra jämt..
Och jo, skolan var faktiskt en bra grej.

Under balett-lektionen i morse gjorde jag av någon dum anledning
en bakåtkullebytta (som jag för den delen inte ens kan göra)
och saker & ting gick åt helvete..
Fick först väldigt ont i nacken direkt efter mitt tappra försök,
men det gick över hyffsat mycket för att det inte skulle störa mig.
Men! I början av bilden, när jag satt och tittade i en konst-tidning
medans min lera skulle mjukna upp
, fick jag mer ont..
Började trycka på & massera nacken för att det skulle gå över,
men istället blev det bara värre, värre och värre..

Så, nu kan jag knappt vrida eller vicka huvudet åt vänster,
ännu mindre luta det bakåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback