blickar inåt, bakåt.

Träningen gick inge bra, kändes som att jag skulle kollapsa..
Sen var det skit-dålig musik också, och vi fick inte byta..

Fick precis i mig en Kexchoklad!
Blir bara bättre och bättre det här.
Pappa hade varit och handlat mat till sig själv (jag hade redan
ätit, innan träningen)
så hade han med sig kexisar hem! :D

Har precis också, under tiden jag ät min goooda kexchoklad, lagt över alla
gamla bilder från den gamla burken som skulle föreställa en dator.
Fy fan va mycket skit man hade, ännu mer roliga, saknade bilder
och fruktansvärt mycket minnen ploppade upp när jag fick syn på allt

   
   
     
   
    
    
     
  

Det finns så fruktansvärt många, många, många fler bilder.
Men jag tror att ni har fattat poängen nu,
och jag orkar faktiskt inte ladda upp en enda till.. ^ ^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback