en av alla obehagliga..

Usha! Hatar, eller nej hatar är ett för starkt ord, men avskyr,
att vara sjuk, behöva ligga hemma och allt som hör därtill..

Är totalt slut i hela kroppen, orklös och näst intill svimfärdig
så fort jag reser mig upp för att gå någonstans i lägenheten..
Men antar att det beror på mitt bristfällande näringsintag under dagen..

Har mått illa sedan jag vaknade, men det har växlat lite till och från
exakt hur mycket illa jag mått. Lyckades faktiskt klämma i
mig 1dl yoghurt och ett kokt ägg vid 3 tiden, sen 2st rostade
mackor med ost på när klockan var cirka 6. Bra gjort!

Sitter just nu och försöker trycka i mig lite glass,
det borde gå!, jag älskar glass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback