en helvetes-natt

Jag tog det! Och nu är mitt sinne stillat.
Visst finns oron kvar, (det kommer den nog alltid att göra)
har fortfarande ingen som hellst aning om
vad detta vaccin har för inverkan på människan
i framtiden, eller om någonting hemsk kommer
att hända om några dagar, men just nu är det okej.

Natten har dock varit ett rent helvete!
Vaknade, utan att ljuga, typ 8 gånger, om inte mer.
Har haft hög feber, svettats, frossa, ont i huvudet
och som pricken över i:et har min blåsa gjort extra ont..
Kanske har glömt att berätta det men jag har en
sjukt dryg och obehaglig blåsa i munnen.
Men i alla fall. Så, klockan halv 7 gav jag upp och drog
mig ur sängen. Har fortfarande feber men ska ta mig till
skolan ändå. Vill inte missa mer av bilden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback