Förlåt Elisabeth..!

Glömde totalt bort att nämna ett litet missöde som skedde igår..
Jag & Bettan satt i soffan och kikade på text-tv för att kolla om
det fanns någonting bra på tv.
Någonting bra fanns det dock inte, men det var en film som
verkade extra intressant.. Eller inte.
Men, det roliga med det hela var att det stod Desperate hours,
men jag läser Desperate horse, och vi märker ingenting förens typ
5 minuter efter att det var hours! ^ ^' total jävla miss.
Tyckte vell att filmtiteln var lite konstig.. ;)

Har i alla fall inte gjort mycket till kraftansträngning idag inte.
Vaknade kring 1300 tiden men klev inte ur sängen och gjorde
någonting av min dag förens vid halv 5 tiden.
Då sminkade jag mig lite och gick iväg till dansträningen,
mer än så var det inte.. ^ ^'
Men fy sjutton var roligt det var idag!
Vi har gjort om grupperna nu så att det ska bli lättare för både oss
själva och tränarna att ta fram den typ av träning som just vi behöver.
Hamnade i en sjukt bra grupp och vi började på en sjukt rolig koreografi.






Pizza med Elisabeth efter träningen (sällan pizza, måste sluta med dålig vana..) 
sen kom daniel förbi. Har precis kikat på ...Och så kom polly, och nu är dem på
väg härifrån. Såååå, ska säga hejdå till dem sen sova.. Hejppa!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

nu sitter jag här med tårar FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!

Jag vet inte om det är för att jag skanar er eller romas pizza! Tror det är mina vänner som jag saknar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-09 @ 21:14:50
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback