Här hände det inte mycket..

.. Jag vet, och jag är ledsen för det!
Men pappa snodde med sig datan när han stack i fredags,
så jag, det fanns inte så mycket att göra åt saken ;)

Hade i alla fall filmkväll i fredags med
Syster-Anna, Daniel, Henke och Micke.
Såg The boat that rocked, honungsbiets hemliga liv
och någon halv-lame 'skräckis' som jag inte minns vad den hette.
De två förstnämnda filmerna var awesome!

Har nu även sett NEW MOON! :D
Såg första visningen, 15.15, världspremiär! status.
Den var faktiskt jävligt bra. Dem hade fångat med det mesta från
boken och flätat ihop det på ett snyggt sätt. Detaljer att klaga på
fanns det ju självklart, men så är det väl alltid ? : )

Lördagen bjöd på Party-Party,
och mer än så tänker jag inte säga x'D


Hittade en bild på min telefon på dessa två tjejer. Whaat what!? ;D


Nämnde jag föresten att jag såg Teliareklam-pappan i Falun?!
Jag såg Teliareklam-pappan i Falun! :D

 
Bara därför bjuder jag på två bilder på min kära moder
och syster + den U N D E R B A R A glassen vi åt !



OCH!, innan jag avslutar detta lite-allt-för-långa inlägg, så tänkte jag bara uppmana
alla er vegetarianer och veganer därute, att Ä T A    J Ä R N T A B L E T T E R !
Annars slutar det i näsblod i 15 minuter i sträck.. Icke roligt.


Kommentarer
Postat av: Dan the man

Ja, jag är the man! Da real man! Kungen! Tjuren! Daniel ?



Aja, Hanna och Elin på bilden. Nadam inne av dom Tilda? ;P

2009-11-24 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback