yttligare en sån där dag

Blev en tur på stan med mamma vid 1300 tiden då hon har lunchrast,
och även den enda rasten på dagen, i 3 timmar.
Gick först och åt Varm mackaGeorges,
sen blev det att fönstershoppa lite och peka ut möjliga julklappar.
Hittade en skit snygg! poncho och 2 stycken klockor jag vill ha!
+ en jävla massa annat också såklart, men inget värt att nämnas.

Skulle ha varit sällskap till Daniel då han skulle äta lunch/middag
på stan på 40 minuter, men var tvungen att gå hem
för det kändes som att jag skulle både spy och svimma..
Tro mig, min nacke gör mer ont än vad någon av er kan ana..
Och ja, jag tjatar om det.. ^ ^'



Blev att unna sig själv lite 'vardags'-lyx när jag kom hem.
Tände upp badrummet fullt med stearinljus, bubbelbad,
musik och en bok att läsa. Helt underbart var det.
Värt att göra typ en gång varje/varannan vecka!

Middag på Buddy's med Syster&Pappa,
nu inväntas Elisabeth sen Idol på 4an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback