All I can say is; YESTERDAY!

Ja, först hade vi ju 2h balett och 1h jazz, som vanligt på torsdagar,
och jag & Maria fick leda ett av våra moment ur uppvärmningen
vi gjorde. En uppgift vi blev tilldelade för typ 2 veckor sedan.






Sen flöt dagen på och bilden var lika rolig/knäpp/galen? som vanligt.
Jonas lekte mest, nanna knåpar för fullt med sin noshörning,
och Hanna med sina målar-skills satt och målade upp lite graffiti.






Jonas, med den timing som har har (not), missade bussen och nästa
gick inte förens 45 minuter senare. Så snäll som jag är, bjöd jag
hem honom till min lya :). Nanna följde också med.
(Fast egentligen så bjöd han in sig själv, följde efter mig hem x)
Blev som du ser lite macka osv, sen blev jag tvingad att
laga mat också ^ ^ Saaatans vad den grabben kan äta.
Och han åt för första gången vegetarisk mat, min mat! :D
Ett godkänt fick jag också, gossen tyckte om det. (y)

Efteråt sprang jag iväg mot friskis för att köra ett 1h pass spinning/medel.
Utan att ljuga, så måste jag nog erkänna att jag aldrig svettat så
mycket förut som jag gjorde igår x). Trångt, kvavt, tempo, svett, jobbigt!
Men å andra sidan kändes det oerhört skönt efteråt :) värt det.

Duscha, äta ett äpple och plocka undan på rummet.


Traskade iväg mot nanna för att plugga lite matte-läxa som
vi hade tills idag, bra gick det också, dock fattade jag inte
de sista två uppgifterna med tanke på att jag inte vart med
under genomgången då fröken gick igen just den uträkningen..

Sprang också förbi SF för att hämta ut Nanna's Bella's
och deras mamma's biljetter till Twilight + New moon kvällen.
Är så fruktansvärt avis på dem att dem fick platser!!..
Men jag och syster ska se twilight hos mig ist,
sen gå på premiären direkt efter :)

Läste ett kapitel ur Twilight-boken sen vart det svart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback