Badumbidam (8)

Cirka 3 minuter efter att jag gått hemmifrån, påklädd och redo för
min powerwalk runda (för powerwalk vill jag lova att det var)
stötte jag på en liten kompis! :D
Eller mja, vet inte riktigt om jag vill kalla den kompis, och liten va
han inte heller. Jaa, jag gav spindeln jag såg ett kön! ^ ^'.
Men det jag skulle komma fram till, var att han var lika stor som
min tumme typ, med ben och grejer.. Inte hela tummen såklart,
men den översta delen av den.
Det var heller ingen sån där långbent, äcklig med pyttekropp,
utan en kortbent, äcklig med super-kroppen! Coool va'n.
        Promenixen tog ganska precis 1h & 5min.
Gick upp längs söder och mot Mc Donals, svängde vänster vid macken
och gick runt mot dollarstore sedan via gasklockorna och hem. :)


Stretscha, en apelsin, duscha och slappna av.

Desperata hemmafruar, Christine och Brothers & Sisters.

Ljuger inte när jag säger att jag jobbar bäst under press..
För 1,5 vecka sedan såg vi en dansföreställning med skolan som
vi sedan skulle skriva en analys om. Och vem tror ni började
skriva på den ca 22.30, och fick den klar och inskickad 2 minuter
i 12?
;) Jopp, det var jaaaag. Wii. Den kändes ganska bra också,
faktiskt! Så, nu återstår bara resultatet, om jag verkligen
jobbar så bra under press som jag tror mig göra.


Sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback