Smått och gott från London-resan.

Lyssna på låten medans du läser inlägget, sjukt bra! .. : )




Kanske hur skönt som hellst att få komma igång med dansen igen!
Vart lite dåligt på den fronten strax innan och under London resan,
men nu jäklar är jag tillbaka på samma gamla spår igen. :D

Dock lite mindre skönt att jag har jordens jävla huvudvärk,
även den av fel sort.. Inte den typen man kan bota med ett
litet vitt piller vid namnet Alvedon eller Ipren, utan en sådan
som orsakas av mina jävla spänningar i nacke och axlar..
Kan inte beskriva smärtan, konstant ont och det går icke över..

Men nog fan om det nu, kul att läsa om saker jag klagar över? NEJ.
Här ska'ru få se lite grejer jag köpte i London ;) se & njut.



1. Två stycken PRIMARK väskor m. tryck på.
2. 'Fyra i en' nitskärp i "silver & guld".
3. En adapter, blev lite svårt utan den..
4. Ett 'verkligen inte jag' nattlinne, men jag älskade det!
5. Två stycken duschtvålar. Persika och jordgubb.
6. Twilight & Pride and prejudice ! Två av mina favoritfilmer.
7. Nitväska från Primark.
8. En svart och en vit BH. Även dem, som mycket annat, från Primark.
9. Svarta lacktights.
10. En 'grön'aktig t-shirt från Dorothy Perkins.
11. Svarta, vanliga, låga sneakers.
12. Världens snyggaste klackskor från Dorothy Perkins.
13. Svart, liten väska med "guld" spännen.
14. Skullcandy hörlurar.
15. En marinblå kavaj från Primark.
16. Typ 15 par strumpbyxor, 10 svarta och 5 hudfärgade.
17. Kanske snyggaste 'ziptröjan' i orm-mönster. Pull and bear.
18. En marinblå/mönstrad klänning från ett stånd i Camden.





Som sagt, jordens snyggaste klackskor!! :D



Nu ska jag äta mat, tycka synd om mig själv, plugga matte och kolla DH!
Som för den delen har säsongspremiär idag! :D 5an kl. 21.00.

Kommentarer
Postat av: Maja

Ge mig skorna !!!!!!!!

2009-10-06 @ 22:56:45
URL: http://zyrk.blogg.se/
Postat av: MATILDA

FYFAN va snygga skor!! :D

du "vann" sjalen iallafall, men tänkte bara höra om du bor kvar i gävle eller om jag ska skicka till uppsala? har inte snackat med dig på år och dar så har ju ingen aning hur de ligger till :) svara så fort som möjligt!

2009-10-12 @ 16:49:25
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback