Hemma i Sverige igen

vilket jag iof har varit ett tag nu, men har inte orka skriva någonting
här sedan jag kom hem, därför blev det som det nu blev :)


Hade det i alla fall sjukt underbart i London!
Vädret var på topp, kunde gå utan jacka alla
dagar förutom en, det är vell för underbart.
Allt var så sjukt vackert, alla var så trevliga
och om jag skulle fortsätta berätta allt bra
om London här i bloggen så skulle ingen orka
läsa. Japp, så mycket bra var det faktiskt :)

Vill du se bilder så får du kolla min facebook,
har laddat upp de flesta där och orkar inte
göra det här med, tar sån jäkla tid ^ ^'


Annars var det filmkväll med Jesper Daniel Bettan igår,
såg en film som hette någonting med Oxford..
(JAPP, den utspelade sig i London ;) haha.)
Väldigt speciell film, var väldigt mycket tänka.
Missade man en mening så hängde man inte med över
huvud taget, det var en lite Da Vinci koden inspirerad
fílm, om det får dig att fatta bättre?`(:
Fast jag hängde med iaf (;) och Da Vinci koden är
definitivt MYCKET bättre ! älskar den filmen.


Jaja, en lektion i skolan idag, börjar om 25 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback