Ja idag var det fint väder ute.

Det går bra nu, kompis det går bra nu!
För tänka sig att det gör det faktiskt, toppen :)

Var på 'Flickan som lekte med elden' härom dagen faktiskt,
sån jävla bra film, så hemsk, så berörande.. 4 av 5 bullar!
Köpte även en vinterjacka igår, den 8onde oktober!
Helt sjukt att man ska behöva börja använda vintergrejer
redan nu, tiden går så fruktansvärt fort, men det är jag glad
över, att få använda vintergrejer alltså  :)
För trots att kylan om vintrarna är fruktansvärt kall, så är det
mysigt som satan med all snö och ja.. allt med vintern! :D

Träffade också Gabriel igår, vilket var kanske hur
länge sedan som hellst sen sist! *gilla*
Prövade också den nya Marabou chokladen,
den får definitivt 5 av 5 bullar!! Så jäävla god var den.

Och, ställde mig på kö till Twilight-boken igår igen.
Var inte allt för länge sedan jag läste ut den sista,
men jag verkligen måste läsa dem igen..!

Ikväll blir det först Teatern och se på Rötter & Vingar där min
vän Bella är med och ska dansa, sen hem till en annan
vän vid namn Alexander för att fira hans fyllda 20 år :)
Grattis i efterskott pöjk!

Och ja, jag ska börja lägga in bilder i inläggen..

Kommentarer
Postat av: nadja

vad va de för ny choklad? den där marabou "vinter" eller? :)

2009-10-09 @ 18:55:36
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback