Plötsligt händer det.

Jooorå satt! Fint mos när min gulli-gulliga söt-mamma ringer
och väcker mig på morgonen för att tala om att det är dåligt väder..
Dock hade hon ju självklart en baktanke med det, vi skulle ha
åkt till Jungle City, och hon tänkte bara berätta att det inte blir av.
Men i alla fall.. Nu sitter jag ju här i soffan, hungrig och kan inte
somna om.. :(
Varför går jag inte och äter någonting då?
Jo för att Gabriel ligger och sover i sängen ( han blev
kvar igår den latmasken.. Nejdå, men faktiskt så insåg vi
båda att om han ville vända på dygnet sitt i rätt rytm igen,
så vore det bästa att natta hos En viss Matilda!
Sen så sover jag faktiskt bättre med än utan någon.. (a) utnyttjad!
Haha. Men nu har jag ställt klockan på halv 12 åt honom .. ;)
och snäll som jag är, så väntar jag på att äta frukost tills han vaknar.
Detta är en kamp mot kroppen,
men fan va snäll jag kan känna mig sen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback