Saknar sommaren..

.. Så fort det nämns bad, ja då får det mig att tänka på sommaren!
Hade en sån fruktansvärt bra sommar, går inte att beskriva i ord..



Fy sjuttsiken vad man blir seg & trött av att bada i klorvatten..
Men roligt hade vi, ingen tvekan om det!
Var överallt, hela tiden, kändes det som..  Sånt man
får räkna med när man åker till ett badhus med 'småbarn' ;)
Fan illa.. Dags att rycka upp sig när man blir helt slut av
en dag på ett badhus.. Var inte ens där speciellt länge,
typ 3,5 h kanske ? Börjar bli gammal.. ;) haha.


En glad daniel & ägare av en påse 'Dipper licker'. Ska vara sånna där godisbitar i som
smälter på tungan och poppar i hela käften, men dem var tydligen 'trasiga' enligt Daniel x')


Spenderare större delen av dagen igår hemma,
kanske hur jävla skönt som hellst!
Enda gången jag gick ut var typ när jag följde
med Daniel till systemet + när jag gick på bio.
Gick och såg bröllopsduellen med 
'gossen det var ett jävla tjat om' och Elisabeth. :)
Bra film faktiskt, dock blev den lite dryg mot
slutet.. tyvärr. Men början var helt klockren!

Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

vilken härlig bild, den översta :)

2009-10-31 @ 01:18:54
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback