Snabbare än vad det borde.






Som alltid så var det bild på schemat det sista som hände
i skolan på en torsdag, och alltid lika kul måste jag säga.
För det första, så älskar jag att rita/måla/pyssla osv,
sen kan jag ju inte påstå att mitt sällskap är helt fel heller x')
Nanna & Hanna tillsammans, ja man kan inte göra annat än att skratta..

Håller i alla fall på med lera nu, ska göra en..
Ja vad det nu hette.. !!
Vi ska göra om en 2D bild till 3D helt enkelt.

Sista friträningen innan tävlingen var det idag i alla fall,
känns faktiskt ganska bra inför lördag och är pepp som fan!
Ska försöka hinna med lite träning imorgon också,
försöka! En fullspäckad fredag står näst på tur.. :)

Nu, resten av glassen sen gårdagen!
+ antingen Twilight eller Pride & Prejudice.



GAAAAH! VARFÖR SKA GLASS SMÄLTA SÅ FORT?!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det ska vi äta när jag kommer hem :D Gameldags vaniljglass med regnbågsströssel :D MUUUMS ! :D

2009-10-15 @ 19:19:12
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: MATILDA

hölluuu, ge mig ditt mobnr så snackar vi om sjalen?:)

2009-10-18 @ 13:05:06
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback