Tillbaka till verkligheten

   

   

En fredagsnatt/kväll och en lördag ute i Forsbacka.
Blev ganska sent iväg från mamma för Ellinor skulle bli klar på ridningen
osv först. Men inte blev det mycket sämre pga det. Istället satt jag
mamma anton och gabriel med en hel hög familjespel och en varsin
cider + en drink i handen! (y). (Anton fick ingen alkohol såklart!)

Ute i vildmarken blev det film, tacos, film, en jävla massa nördande
från killarnas sida, jääklarns mycket spel-spelande och en del dricka.
Dock blev det inget fiskande, synd, men tur ändå när man tänker efter
för om jag hade fått napp.., Ja då vet jag inte vad jag hade gjort! ^ ^
(för alla som inte vet så har jag en, konstigt nog, fobi för fiskar..)
Trots det så tycker jag väldigt mycket om själva 'fiska' delen.
Jag och Ellis satt även jävligt mycket och länge vid pusslena som finns
på bilderna. Ett sjuhelvetes knåpande alltså. Men tillslut gick det (y)
Och vi knäckte mönstret bakom det hela. Så jäävla skönt. :D

Klassåterträff ikväll och kladdkaka just nu.
Hejppaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback