'vardags'-lyx !



Älskar frukost på lördagar!
Och varför just lördagar? Ja det kan du ju se på bilden.
Denna veckodag är nämligen den enda dagen vi ens orkar bry
oss om att duka fram så pass mycket frukost.
OCH även den enda dagen på hela veckan som vi brukar äta frukost tillsammans.
Men är det lördag, så är det lördag.  Så mysigt!

        
                         



Kvällningen bestod av överaskningsfest för min absolut bästa kompis
Linnéa Wikman, som kommit hem till Sverige från London för att
besöka alla sina saknade vänner och släktingar över helgen.
Lyckad kväll, om du frågar mig. Dock synd att alla inte kunde komma.




Åkte iväg till Alderholmen vid 12 med Linnéa och Elisabeth för att titta på
Johans match som vi tydligen lovat att titta på. I alla fall Linnéa hade det :)
Det blev oavgjort, 7-7 tror jag att det blev.
Efteråt blev det mat på Roma (sällan), en tallrik med pommes + vitlökssås! (y)
Daniel, Dan, Linnéa, Jag, Johan H-S, Bettan, Johan J, Philip, Alex.

En jävla massa kramar och ännu fler kramar då det var dags för mig att
åka iväg till mamma. Fan jag tyckte att det kändes lättare att 'missa'
att säga hejdå till Linnéa sist hon åkte, fan vad det här kändes tungt..
Städade iaf undan hos mamma, sen chill med syster & lillebror.

Nu ligger jag hemma i sängen, omringad av en massa
doftande stearinljus (äpple) och kikar på... "gissa vad"..
...Pride and Prejudice. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback