Det här med favoritfilmer..

Jag kikade faktiskt på en av mina favoritfilmer för bara någon
timme sedan, om en pojke/about a boy heter den.
Tanken slog mig faktiskt nu att jag borde skriva ut mina
favvisar här på bloggen, så kanske någon annan fångas av dem
på samma sätt som jag gjorde och kan avnjuta en riktigt bra film.

- Om en pojke/About a boy
- En ung Jane Austen/About a Jane
- Turn it up
- Pursuit of happiness
- Beauty shop
- Honey


Vilken/vilka är dina favoritfilmer?, och tala gärna om varför. :)

I eftermiddags, eller kanske fel att säga eftermiddag..?
IKVÄLL, efter filmen, kollade jag på det första avsnittet av idol
medans jag lade över alla bilder från gamla datan till den här.
Jäklar vad mycket man minns genom att bara se en bild :)
Det var en kille med, vid namn Jon, i idol alltså,
och han fångade mitt hjärta. ..
Charmig, got the looks, självsäker, grym röst osv.
Tänkte bara berätta liksom, att han var jävligt duktig på att sjunga!


EN av måånga bilder jag hittade, som jag faktiskt inte ens mindes
att jag tog/var med på. Tydligen från när Nanna hälsade på i U-a.



En lite, bara lite, mer charmig bild på mig. 'Sleep tight, don't let the bedbugs bite.'


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ser inte Twilight på den dära listan! Det är i alla fall en av mina favoritfilmer för att han gör Edward så jävla bra! En annan favorit är nog Rent, och kanske Philadephia för att de är så fina. <3<3

2009-09-10 @ 17:46:31
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback