Det var väl inte någonting jag glömde?

Jag tror att jag har skrivit här att jag ska till London..
Visst har jag skrivit här att jag ska till London?
Jag ska i alla fall TILL LONDON!

På fredag klockan 14.30 åker jag & min syster från
Gävle och våran låånga resa är i full gång.
Flygplanet lyfter 21.40 från Skavsta,
sen, no longer in Sweden until 8 days later.

Vad jag ville komma fram till från början var att polisen
har visat sig värdiga även dem, iaf i mina ögon.
Först sjukhuspersonalen, sen poliserna? TOPPEN !!
Gick nämligen och fixade mitt pass i måndags,
ca 1h innan stationen stängde, iaf receptionen.
Och nu i morse fick jag sms om att det var klart
för uthämtning. Snacka om att vara snabba :D

Så nu återstår bara själva packa-delen,
vilket är mitt stora bekymmer..
Har aldrig varit särskillt bra på att packa,
iaf inte lagom lite packning ^ ^'.

Kommentarer
Postat av: FATTA MAN JU

att polisen skulle vara snälla mot DIG!

2009-09-23 @ 23:26:36
Postat av: Linnéa

kolla på din kalender i mobilen. typ gårdagen eller nå.

2009-10-04 @ 23:37:45
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback