Detta måste vara..

...Den absolut VÄRSTA dagen i mitt liv! (hittills...)
Min absolut bästa vän Linnéa Wikman, flyttar till London
idag, och jag fick inte ens chansen att säga hejdå.. 

Vi åt frukost på Hotel Winn i morse, och då sa hon till mig att;
Jag är på 'den nya fiket' (kommer inte ihåg vad det heter) från
klockan 2 till halv 5. Då tog jag för givet (dum som jag är) att
hon skulle hem med bussen efter det, fixa lite och sedan åka.
Men icke icke, hennes mamma skulle hämta upp henne då för
att bege sig mot arlanda, dit jag skulle ha följt med och vinkat!
Men så blev inte fallet, med tanke på att min skoldag slutade
vid halv 5 och jag, som många andra, satt kvar och stretschade
lite efter dansen vi haft... Och, med tanken på det, så missade
jag ju alla hennes 7 samtal och 1 sms då telefonen var på ljudlös.

SÅ, nu sitter jag här, hemma i soffan, med en bunt näsdukar.. !
Kan inte beskriva hur hemskt detta känns..
Verkligen min bästa vän! Och inte ens ett ; - Hejdå! fick jag säga


TILL LINNÉA WIKMAN!
Hjärtat, du har verkligen varit en solstråle, eller nej en miljon solstrålar,
för mig de dagar jag har mått värre än alla de andra.
Även under de ljusaste dagar skiner du oundvikligt !
Det var inte allt för länge sedan våran vänskap växte sig så stark som
den är nu, men jag skulle aldrig kunna tänka mig, eller kan inte tänka mig,
ett liv, ett år, utan dig ... det känns redan tomt.
Du ställer upp för mig jämt, du tänker alltid på alla andra, är givmild,
ödmjuk, utåtriktad, possitiv (oftast;), full av energi (fast samtidigt den
mest trötta människa jag träffat på ^^), och bara allmänt;
allt en bästa vän ska vara !
Tiden som väntar kommer gå oerhört sakta, nästan krypa fram,
för varje dag kommer jag längtra frammåt, mot den dagen du kommer hem.
Visst, nu tänker jag inte sitta och säga att jag kommer ha skittråkigt, inte
göra någonting utan bara sitta hemma och gråta floder, för det är ljug.
Jag kommer umgås med vänner, jag kommer ha kul,
men jag kommer sakna dig var och varannan minut som går!

Men tyvärr Linnéa, nu hinner jag inte skriva mer gulli-gull,
för nu måste jag springa iväg och träna dans med angelica ;)
Puss på'la gumman, jag älskar dig och det vet du, MYCKET!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Matilda!

Du är helt underbar och min bästa vän. Jag saknar dig oerhört. Tiden kommer gå fort och jag kommer ju hem snart igen. Kommer inte ens kännas som jag är här. Jag älskar dig <3

2009-09-03 @ 10:56:20
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback