En fröjd för hjärtat, och örat.

Har i stort sett inte gjort annat idag än att legat i sängen och lyssnat
på en massa olika piano låtar, om och om och om och om igen. :)
Jag tänker inte ens försöka beskriva hur fruktansvärt mycket
jag älskar instrumentet piano. Det är det vackraste som finns!

Här har ni ett klipp värt att lyssna på, helt sjukt duktig tjej!



Se även på det här! Håll i hakan, jag lovar du tappar den annars. :)



Lyckades även, inte avsiktligt, att få Dan till att gå till affären och köpa
godis åt mig, och han betalade för det! ;D haha, TACK DAN, gó du.
Det var verkligen inte meningen, jag lovar. Det började som ett skämt,
men sen tog pöjken det lite för seriöst och vipps, så var han här
utanför min egen dörr med en påse godis till en sjuk mig själv. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback