Envis som en j*vla åsna.

Sovmorgon i morse, det gillar vi! :D
Dock hjälpte det inte speciellt mycket med tanke på att jag
somnade kanske hur sent som hellst igår. Tänker inte skylla
ifrån mig för mycket är mitt fel, jag är nämligen ganska duktig
på att vara seeeg med att fixa inför sov-time! Men även Gabriels
fel.. (jag måste ju få skylla lite;) Han kom hit vid halv 12 igår
kväll.. Skrev till stackaren och beordra'n att komma och
sova hos mig. Jag verkligen hatar att sova hemma själv,
och bästa vänner måste ju finnas av en speciell anledning? :D

Hade hur som hellst idrott som första lektion idag, där jag
för den delen inte gjorde spec mycket för jag är på väg
att bli sjuk, men i alla fall. Stack iväg till fjärran efter det
för att få en halvtimmes massage, r y g g  a x l a r  n a c k e .
Var kanske hur skönt och befriande som hellst, även att
han drog över på tiden ;)   Inte klagar jag heller..?
Måste nog fortsätta att gå dit några gånger till, så ska nog
värken släppa förr eller senare. Detta kommer bli bra!

Resten av skoldagen var seg&jobbig, speciellt dansen, för envis
som jag är skulle jag ju vara med. Självklart! Och usha, icke bra.
Trött, sliten, hängig, huvudvärk, yr och en jävla massa annat. ^^

Mat nu, en jävla massa mat, sen iväg till Nanna och baka kladdkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback