Linnéa, hjärtat.

Antar att du fattar att jag inte har några pengar på mobilen,
därför jag inte svarar. Men jag vet att du om någon läser min
blogg, så därför skriver jag mitt meddelande till dig här.
(och ja jag vet att du inte har några batterier på din dator, men
vet inte hur jag ska få ut mina ord om inte här, du kan ju läsa sen.)


HEJ HJÄRTAT! Som jag saknar dig!
Önskar att jag bara kunde komma hem till dig och krama
om dig, stanna kvar över natten och göra allt för att få dig
att må bra. Haha, och du fattade inte att den typen av film
skulle innehålla ormar? ;) bara att blunda när det blir leskigt.
Jag sa ju att boken/böckerna var bra :D När du är klar med
den där kommer du vilja fortsätta på den andra med en gång.
Jag tänker på dig också gumman, varje dag finns du i mina
tankar, ting i min vardag kopplas till dig vart jag än är.
Jag har aldrig ens kunnat drömma om en sån bra vän som
dig, och jag är så fruktansvärt tacksam över att jag har dig.
Tiden går fort hjärtat, så som du sa, snart är du här igen :)
Men ja, faaan va bra!! Du står med i kalendern ska du veta,
inte en minsta chans att jag tänker missa dig, inte en minut!
Jag har det jätte bra här hemma, trivs i skolan som fan.
Hade skolfoto idag dock och jag såg ut som ett jävla helvete ;)
Jag vet att dagarna där borta kan bli lite sega, men snart
kommer du in i rutin. Det blir bara bättre ska du se.
Jag älskar dig obeskrivligt mycket, Linnéa Wikman. <3


Förskräcklig bild x') .. Men jag tycker verkligen att den drar fram det
bästa av denna underbara sommar jag spendrerat med dig! hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback