Onsdagar är jobbiga..

.. Först har vi matte, sen har vi idrott, sen är det
historia, och efter det är det dans. Sen när
jag kommit hem, tränar jag lite innan jag ska
iväg till spegelsalen för att träna med Angelica.



Precis såhär normala vänner har jag ! ..
Dock är detta bara en av många,
(även en av mina bästa) men fy
vad alla är lika knäppa hela bunten ;D

På tal om vänner, så kommer en grabb från
Stockholm hit till Gävle imorgon för att hälsa
på mig och fira anna, min syster, som fyller
19 år på fredag. :) mycket, mycket trevligt.
Lukas heter han, och den gössen träffade jag
för första gången på Hultsfredsfestivalen.
Kanske hur kul som hellst att man fortfarande
håller kontakt med folk därifrån :D
Alla var ju så jävla góa och underbara.

Tills lördag stannar han, och jag ska försöka göra allt för
att ge honom en sån trevlig bild av Gävle som möjligt :)

Sovdags nu, hejppa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va ful haha!

Oh darling, I love you do much! <3

2009-09-09 @ 23:04:32
URL: http://nannamoruso.blogg.se/
Postat av: Maja

Du kan va knäpp <3<3

2009-09-10 @ 17:49:21
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback