SJÄLVKLART MAJA..

.. Så ska RENT stå med på listan över mina favoritfilmer,
dumt av mig att glömma den. Sweet home alabama står
även väldigt högt på listan, hur bra film som hellst.
Dock står inte Twilight med, av den enkla anledningen att
jag älskar böckerna såå, såååå mycket mer!
Filmen är bra, underbar! Men böckerna är helt enkelt bättre.




Reslutat från fredagens bildlektion, alltid lika kul! tycker jag iaf.. ^ ^
Nanna, tokduktig på att rita som hon är, verkar tycka att vi får för
tråkiga och enkla uppgifter. Men är det så konstigt då, konstnären ;)

Nu har i alla fall Lukas sastt sig på tåget, faktiskt för en timme sedan,
och är på väg hem mot Stockholm igen. Jättekul att träffa honom :)

Ikväll blir det förmodligen ligga framför tv med syster och
en fet, flottig pizza i knät. Kanske lite popcorn? Inte helt fel.

Sen måste jag bara säga att jag saknar min vän Linnéa så fruktansvärt
mycket, går inte att beskriva. Känns fortfarande knäppt att hon inte
finns där närän man behöver henne. Du har blivit en vana gumman ;)
Och faktiskt, så saknar jag hennes mamma Carola också..
Samma typiska, skämtsamma sätt att vara på så som min pappa är.
Jag förstår att du saknar henne jääätte mycket Linnéa, jag skulle
inte kunna tänka mig en så lång tid utan min pappa.


Nog, nu får det vara slut på det här osammanhängande inlägget.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Haha du, din teckning vart så mktfinare än min så tyst !! :D Ne bara tråkiga uppgifter.. inte enkla :( <3

2009-09-13 @ 16:36:38
URL: http://nannamoruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback