Hösten är nu här! *gillas*


Såhäääääär fin var Britta i skolan idag, heela skoldagen, hela tiden! ;)

Maja satsade på super-posen. Övning ger färdighet gumman, sötnos.

Två helt normala klasskompisar som är helt normala och aldrig konstiga.

En liten större del av min mindre normala och mer knäppa klass :)

Britt blev lite ledsen för att hon inte fick vara med på gruppbild :(

Men som tur var kom Nanna och ställde upp på en snygg pose för kameran ;)

Idag var det skolfotografering som stod högst på listan, usha busha!
Har aldrig riktigt gillat att knäppa skolkort.. Dem blir aldrig bra,
och man har heller aldrig någon större använding av dem.
Så känns det jättetöntigt att bara stå/sitta där och försöka
se seriös ut med en bundt folk som gör detsamma.. *håll den*

Sprang ner på stan, eller nja gick men iaf, en snabbis efter skolan och
köpte en höstjacka som jag spanade in igår och lade undan.
En beige med lite grå nyans, till halva rumpan ca och snygg, toppen.
Nu fattas bara svarta skor, svarta vantar, svart halsduk och blå mössa
för att göra hela min höst-ute-outfit fulländad. (y)
Gick även förbi biblioteket och lämnade tillbaka två förseenade böcker.

Och, för allas information, så har jag äntligen bokat massagetid.
Imorgon klockan 12.15, då gäller det. Och för dem som inte vet,
av någon konstig anledning för jag tjatar om det ganska mycket,
så går jag runt med konstant huvudvärk pga spänningar i axlar
och nacke. Hoppas på att få ett slut på detta lidande nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback